Jak zeskanować pismo i wysłać mailem?

Czy można zeskanować dokument i wysłać go mailem?

Zdecydowana większość dostępnych na rynku drukarek posiada funkcję bezpośredniego wysyłania dokumentów jako wiadomości e-mail z urządzenia. Zeskanowany dokument jest tu przesyłany w formie załącznika e-mail. Dodatkowo możliwy jest wybór formatu dokumentu, w tym jako plik JPEG i PDF.

Jak wysłać skan pisma?

Co zrobićPrzygotuj potrzebne dane. … Kliknij przycisk Wyślij pismo ogólne.Wybierz urząd lub instytucję, do których chcesz wysłać pismo.Wypełnij formularz.Dodaj potrzebne załączniki, jeśli masz je w wersji elektronicznej.Kliknij Dalej, a potem Wyślij bez podpisu lub Podpisz i wyślij.

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: