Jak zapisać zdjęcie ze skanera?

Jak zapisać zeskanowany obraz w PDF?

W interfejsie Skanuj programu Acrobat wybierz skaner i domyślne ustawienie dokumentu lub opcję Skanowanie własne. Aby zeskanować papierowy dokument do formatu PDF w programie Acrobat, kliknij polecenie Narzędzia > Utwórz plik PDF. Zostanie wyświetlony interfejs tworzenia pliku PDF z dowolnego formatu.

Jak wyciągnąć skaner na pulpit?

Oto sposób, jak to zrobić ręcznie. Wybierz opcję Start > Ustawienia > Urządzenia > Drukarki i skanery lub użyj następującego przycisku. Wybierz pozycję Dodaj drukarkę lub skaner. Zaczekaj na znalezienie skanerów w pobliżu, wybierz ten, którego chcesz użyć, a następnie wybierz pozycję Dodaj urządzenie.

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: