Dlaczego drukarka nie chce skanować do komputera?

Co zrobić gdy komputer nie widzi skanera?

Podłącz kabel USB skanera do dostępnego portu USB urządzenia i włącz skaner. Jeśli to nie zadziała, możesz zrobić to ręcznie. Wybierz opcję Start > Ustawienia > Urządzenia > Drukarki i skanery lub użyj następującego przycisku. Wybierz pozycję Dodaj drukarkę lub skaner.

Dlaczego nie mogę zeskanować dokumentu?

Sprawdź połączenie między skanerem i komputerem: Upewnij się, że zasilacz został poprawnie podłączony do skanera i działającego gniazdka elektrycznego. Upewnij się, że przewód interfejsu jest prawidłowo podłączony do skanera i do komputera, oraz że przewód ten nie jest uszkodzony lub zgięty.

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: